اهمیت طراحی لوگو و برند اختصاصی

یکی از مهمترین بخشهای برندسازی، طراحی لوگو بر اساس نوع و سبک زمینه های شغلی مختلف است.

 

تا آنجا که بهترین شرکتها و کمپانیهای بزرگ دنیا از لوگو اختصاصی خود استفاده میکنند و حتی بعضی از آنها هر چندسال آن را به روز میکنند.

لوگو بنز

در این مقاله اهمیت طراحی لوگو را در چند بخش بررسی میکینیم:

 

۱.ماهیت خود را تعریف کنید:

لوگو، مالکیت شما بر کسب و کار و برندتان را نشان می‌دهد. در واقع سکوی پرتابی است برای شناخته شدن و دیده شدن توسط مخاطبان هدف. بدون داشتن لوگو نمی‌توان به راحتی خود را به مشتریان شناساند. در بازار رقابتی و تجارت جهانی امروز، بدون داشتن لوگو نمی‌توان کسب و کاری را معرفی و در ذهن‌ها ماندگار کرد. لوگو نه تنها شما را به افرادی که در محدوده شما و نزدیک به شما هستند آشنا می‌کند، بلکه می‌تواند شما را در سطح جهان نیز معرفی کند.

 

۲.در معرض دید قرار بگیرید:

برای مثال شخصی را در نظر بگیرید که به تازگی وارد شهری شده و می‌خواهد به دنبال مکانی برای غذا خوردن است. در صورتیکه لوگوی شما به چشم شخص آشنا باشد و شما را از قبل بشناسد از بین تبلیغات و لوگوهای مختلف و ناآشنا، به سرعت شما را شناسایی و انتخاب خواهد کرد.

برای ساخت لوگو منحصر به فرد همین حالا اقدام کنید. شماره تماس : ۰۹۳۵۶۹۳۰۷۲۶

لوگو هوآوی

۳.اعتماد مشتری را جلب کنید:

وقتی یک بیزنس از ابتدا درست پایه گذاری می‌شود و یک لوگوی خوب و ماندگار طراحی می‌کند، حس اعتماد را به مشتری انتقال می‌دهد. در واقع مشتری به برندی اعتماد می‌کند که همیشگی و پابرجا و در دسترس باشد و با یک لوگوی خاص شناخته شود. تصور کنید تنها نام یک برند را بشنوید و هیچ تصویری از آن در ذهن نداشته باشید، در این صورت خیلی سخت می‌توان به این برند اعتماد کرد.

 

۴.خاص بودن بیزینس:

لوگو نشان می‌دهد شما یکی از مدعیان زمینه فعالیت خود هستید. لوگویی که منحصر بفرد و قابل ثبت باشد، به مخاطبان نشان می‌دهد شما خاص هستید و برندتان با دیگر رقبا متفاوت است. برای دستیابی به این هدف لازم است یک لوگوی خوب و چشم نواز داشته باشید. همانقدر که داشتن یک لوگوی خوب برندتان را رشد می‌دهد، لوگویی که بد طراحی شده باشد نتیجه منفی خواهد داشت.

 

طراحی لوگو اختصاصی. شماره تماس : ۰۹۳۵۶۹۳۰۷۲۶

 

۵.مخاطب جدید را جذب کنید:

در صورتیکه از عناصر طراحی لوگو به درستی استفاده شود و لوگوی شما جذاب باشد، توجه بسیاری افراد را جلب می‌کند تا با کسب و کار شما آشنا شوند و این بستر بسیار مناسبی برای رشد و شناخته شدن شما خواهد بود.

لوگو گوچی

 

۶.رابطه احساسی با مخاطب:

لوگوهای معروف و مطرح را در ذهنتان تجسم کنید. چه احساسی در شما ایجاد می‌کنند؟ لوگو اولین چیزی است که ارتباط احساسی بین یک برند و مخاطبان ایجاد می‌کند که هر بار با دیدن آن این احساس تازه می‌شود. همچنین:

بسیاری از مشتریان بر این باورند که رنگ‌ها در شناسایی سریعتر یک برند نقش دارند.

در بسیاری موارد تصمیم به خرید یک کالا، بر اساس جذابیت‌های بصری گرفته می‌شود.

بنابراین داشتن یک لوگوی خوب، حتی برای کسب و کارهای کوچک، نقش مهمی در ارتباط و احساس مشتریان و ایجاد یک دید مثبت به برندتان خواهد داشت.

 

۷.درتبلیغات و شبکه های اجتماعی بهتر دیده شوید:

دیدن مداوم لوگو در شبکه‌های اجتماعی، فضای مجازی، کارت ویزیت و تبلیغات، با سرعت بیشتری یک برند را در ذهن‌ها ماندگار می‌کند. هرچه بیشتر تبلیغات شود، گوش و چشم مخاطبان با برند آشناتر شده و اعتماد به یک برند آشنا و شناخته شده خیلی راحت‌تر از اعتماد به یک کسب و کار جدید است. از تمام فرصت‌ها برای نشان دادن برندتان با لوگو استفاده کنید.

 

قسمتی از برندهای طراحی شده را ببنید: طراحی لوگو اختصاصی برند

طراحی لوگو اختصاصی برند شما
طراحی امضا اختصاصی نام شما
طراحی انواع طرحهای گرافیکی

پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جدیدترین مطالب

امضا حمیدرضا
طراحی امضا
apamehgraph

طراحی امضا اختصاصی

امضا اسم حمیدرضا به صورت لاتین   سفارش طراحی امضا ۰۹۳۵۶۹۳۰۷۲۶ واتساپ